30 haftamda detaylı ultrason yapıldı bebeğime zarar vermez dimi normalde yapılmıyormuş farklı doktora gittim özele bebeğiniz boyu kısa falan dediler kendi doktoruma gittiğimde çok sağlıklı hiçbir şeyi yok dediler doktorum izindeydi ondan dolayı değiştirmiştim benim dışımda 3 tane daha hamile kadın vardı onların hepsi ağlayarak çıktı