Kızlar merhaba bugün sabahtan beri ara ara kasıklarıma ağrı giriyoduda şimdide belimden başldı ağrı kasıklarımıda ağrıtıyo nişan yada su felan yok henüz. Ama tam bilmediğim için sormak istedim sizce yalancı sancımı yoksa doğum sancısımı 39 haftalığız