Biz de 29a gireceğiz miniklerimle. 2 haftadır ibaşladı kasık ağrılarım, ondan önce bir şey ypktu pek. Şimdi sağdan sola bile dönemiyorum yatakta acıdan. İkisi de baş aşağı dönmüş ondanmış ağrım. Hamilelerin niye penguen gibi yürüdüğünü bu ağrıdan sonra anladım otomatik öyle yürütüyor insanı🥲 benimkiler de 38de alınacaklarmış bir aksilik olmazsa daha var biraz yolumuz 🫠