Hemamplera Bilmiyorumki tüp bebekle hamile kaldım hemde ikizler daha basından beri böyleyim kahverengi leke ile başladı kırmızıya döndü sürekli ama az az da olsa geliyo geçenlerde çeşmeden akar gibi geldi 3 gün hastanede yattım iğne vurup durduruyolar bebeklerle alakalı değil diyo doktor rahim büyüdükçe ikiz diye heralde zorlaniyomu bilmiyorumki bende 23.cu haftaya kadar böyle geldim bakalım 36 37 yi gorebilecekmiyim