Kızlar farkettimde bazı kadınlar sezaryandan sonra ayakta, mutlu sanki normal doğurmuşçasına rahatlar maşallah.. insanın doğurası geliyor. Ama bazı kadınlarda işkence çekerek ayaktalar. Burda en önemli fark genel anestezi yada spinal farkı mıdır ? Kişiden kişiye acı eşiği farklı diye mi böyle fark var sizce ?