beysenyil 34+4 deyiz. Bugün doktora gittiğimde kızımızın kilosu 2.480 olduğunu, boyu da 47cm olduğunu söyledi. Sizde durumlar ne ? Cinsiyet farklı olunca değişiyor mu acaba gelişim durumu 🌸