hohomoromu Msdenizkky Ben ertesi gün kalktım bıdaha yatma geregı duymadım ilk gun kalkamadım sadce baş dönmesinden dolayı onun dısında baska sorun olmadı ağrı falan 😒
rabisylmzz Msdenizkky 2.ci sezeryanımda 1 gün kalıp çıktm hastaneden ve 3. Günü ev süpürdm hiç zor geçmemişti 🙏🏻
Seymasel68 Msdenizkky ben ılkınde zorlnmadım cok acıkcası bende gene hamıleyım ve sezeryan malesef neler beklıyo benı bılmıyoum
Msdenizkky hohomoromu dikiş yerinde de mi ahrı yoktu ne güzel cok sevindim. Ben ilk sezeryanımda nerdeyse 1 hafta yattım o yüzden buda öyle olur mu diye cok korkuyorum ve merak ediyorum aradan 5 sene geçti
Mells Darısı başımıza inşallah 🙏🏻 Benim de salı günü sezaryenim var durumu yazarım buraya inşallah güzel geçer 😊
hohomoromu Msdenizkky Evet canım dikiş yerim de hiç ağrı olmadı cok şükür eve gelincede amelıyatlı yeri bantsız duş aldm oyle demıstı doktor , Doktordn doktora farkedıyor galıba sezeryan da o yüzden sezeryan olcaklarda doktor çok önemli 👍
hohomoromu Msdenizkky Öyle düşünme hem bu sefer cok rahat atlacaksın belki oyle dusunup kendını sterese sokma şimdiden 😊💙👣
Msdenizkky hohomoromu Seymasel68 ilkinde normal dpgum basladı 14 saat suni sancı cektim üzerine acılmam olmayınca sezeryana aldılar cok yıpranmıstım perişan oldum 1 hafta yattım annem baktı sağolsun ama bu sefer okula giden cocugum var ve onuda ihmal etmek istemiyorum.insallah acısız sancısı dogum olur korkuyorum ama sürekli dua ediyorum son 45 gün 🙏🏻