Sedset ikea brimnes serisinin çekmecesini almıştım. 3lü. Yanına uzun dar olan modelini almıştım. Bez ıslak mendil battaniye gibi şeyleri koyuyordum. İçine yine ikeadan düzenleyici almıştım. Hepsini çok güzel düzenli muhafaza ettim. Şuanda çocuğum 5 yaşında. Hala kullanımı çok rahat. Bu sene gidip o serinin 3 kapılı dolabını da aldım. Bi tarafa kıyafetlerini asıyorum. Diğer taraf okul oyuncak şeyleriyle dolu🙄🙈🙈