busenaz68 Merhabalar şuan 2.ye hamileyim daha 8 haftalık. Birkaç gündür vajina ile sezaryen yeri arasında aşırı kaşıntı var bazen tam dikiş kısmının üstü de oluyor başına gelen varmı nasıl geçer kasintidan duramıyorum 🥺