Arkadaşlar 25+2deyim bebişin hareketleri çok net ama bu aralar bir iki kere kafasının olduğu yerde pıt pıt pıt pıt ritmik şeyler hissediyorum. Aklıma hıçkırık olma ihtimali geldi sizce başka bişey olabilir mi,haftasına göre de iki hafta önden gidiyor