Hedooo Doğum yapalı 10 ay oldu 5 aydır düzenli adet oluyodum geçen ay ve bu ay adet olmadım test yaptım negatif bu normal mi acaba
Elfelf475 Hedooo emziriyorsanız evet emzirmiyorsanız doktorunuza sorun. Çünkü ben emzirdiğin zamanlar düzensizdi ve doktorum normal diyordu