Gamzeyasarr Meliselo ben yaptırdım 19. Hafta da ilk gebeliğimde 2 doz yapılmıştı bunda tek doz uygulandı
Gamzeyasarr Ben bugün 25. Oldum şeker yüklemesi yaptırdım 2. Gebeliğim 1 kızım bar bir kızım daha olacak Allah nasip ederse👧🤍
Meliselo Gamzeyasarr doktorum bana şeker yüklemesinden hiç bahsetmedi 22. Hafta en son kontrole gitmiştim kaçıncı hafta yapılıyor ?
Ayseeee35 Gamzeyasarr benim doktorum da gerek duymadı yanlış anlamazsan hızlı mı kilo aldın öyle olunca sekerden süpheleniyorlarmıs
Meliselo Gamzeyasarr anladım bende gene kalmadan önce yaptırmıştım doktor tek doz yaptırman yeterli dedi
Gamzeyasarr Ayseeee35 yok benim ilk gebeliğimde gebelik şekerim çıkmıştı diyetle dengede tutamadık insülün kullandım 4 doz ve erken doğum oldu şekeri dengeleyemediğimiz için o yüzden bu gebeliğim de de yaptırdım çıkma ihtimali yüksekti ama çok şükür ki çıkmadı