Herkese merhaba, 26+3 haftalık hamileyim. Detaylı USG girdim. Bagırsağında ufak bir genişleme gördüm ciddi bir durum değil dedi.Kadın doğum doktorum perinatolojiye yönlendirdi. Bugün gittim hiç iç açıcı şeyler söylemedi. Yatış önerdi kabul etmedim kızımı birakabileceğim kimsem yok. 18 mm genişlik var dedi.MR a randevu verdi. Kist olabilir patlayabilir vs vs dedi. Bu durumu yaşayan tecrübeli anneler var mı?