Fatmanur1141 Kızlar selam. 12 Ocak ovitralle oldum. Ve sonrasında 15 gün progestan vajinal fitil kullandım. Hâlâ adet olmadım. Test yaptım geçen gün negatifti. Adetim progestandan mı gecikti acaba yoksa test bozuk olabilir miydi. Böyle bişey yaşayan var mı 🙏🏻
Ozlemmm3535 Fatmanur1141 canım bende iki aydır Ovitrelle oluyorum progestan kullanmadım ama geçen ay 16. Günde regli oldum bu ay bugün 15. Günüm hala regli olmadım 16. - 17. günlerde regli olunuyormuş genellikle test yaptınmı ?
minikbebegim06 Fatmanur1141 doğru sonuç için kan verin testler bu ara ne olduysa yaniltmaz dediklerimiz bile yanıltıyor