Edamurat58 Merhabalar 12. Haftada kıza benziyo dediler devlet hastanesinde bu hafta 13+3üz kendi doktorumuz kemik yapısı erkeğe benziyo yüksek ihtimalle erkek dedi ama böyle olupta değişen var mı acaba 🙈