Merhaba :)
38+3 teyim. Üç gün önce doktora gittim ve çatı muayenesi oldum, doktorum henüz bebeğin kanala yerleşmediğini söyledi. Dün sabah nişanım geldi. Arada bir adet sancısı gibi çok hafif sancılarım oluyor ama asla düzenli değil. Mesela bugün sadece bir defa falan biraz ağrım oldu diyebilirim. Nişan geldikten ne kadar süre sonra doğum başlar? Nişanın gelmesi bebeğin kanala yerleştiğini mi gösterir? İnternetten araştırıyorum ama ben tecrübeleri merak ediyorum. Artık sabırsızlanıyorum ve doğsun istiyorum. Cevap verirseniz sevinirim. Teşekkürler şimdiden :)