Kızlar 12+6 yım pazartesi kanamam oldu hastaneye gittim ilaç felan verdiler iğne yaptılar kanama alanı yoktu bebeğin hareketleri felan iyiydi bugün sağ kasığımda anlık bir ağrı vurup geçiyor ama iki dakikada bir saniyelik vurup geçiyor sizce normal bir durum mu ?