3800 görünüyor şu an haftasından da bir hafta önde başı aşağıda ama kanala yerleşme yok 38+5 suyu sınırda 3 gün sonra gel duruma göre sezeryan dendi ama çatı muayenesinde çatı gayet uygun denildi şu an ne yapmam gerektiğini bilmiyorum iri bebek korkusu oluştu acaba zarar görür mü düşüncesi fikri olan var mu 🥺