Htctsbk 30 haftalığım hanımlar başımda bir ağrı var ilk defa başıma geliyor 9 a 5 tansiyonum bi sıkıntı olur mu acaba
hohomoromu Htctsbk Yüksek degıl canom tansıyonun yükselınce bas agrısı boyun ageısı yapar diye biliyorm 9-5 düşük bile basnn agrısı tansıynla alakalı bılemedım
hunilimom Htctsbk tansiyonun düşük canım özellikle küçük olan da düşük tuzlu biseler yiyebilirsin bende hep yüksek tansiyonum oluyo cunki
Gulsen1989 Benim tansiyonum hamilelik öncesinde de hep 10 6 9 5 çıkardı şimdide öyle çıkıyor doktor bişey demiyo. Hamilelik testi yüksek tansiyon sıkıntılı diye biliyorum 🙄
Miniksusamtanesi Htctsbk ondan başın ağrıyordur benim de yüksek çıkıyor hep baş ağrımdan anlıyorum düşsede yükselse de ağrıyor işte. Doktora bi görün yine de bence yüksek olması genelde daha büyük sorun ama seninki de fazla düşük olmuş
Nasirliiii Htctsbk canim bende normalde 8.5 oluyo dusuk tansiyon var siddetli bas agri oluyo yerden kaldiramiyorum ama yuksek olmasi iyi degilmis saglik ocaginda oyle soylediler ama dusuk icin yapa bilecek bi sey yok beslenmene dikkat et
Nasirliiii GmysRmzn evet cnm cok siddetli oluyo kafami yerden kaldiramiyorum gozlerime bile vuruyo insAllah gecer bebeyimiz dogulunca