Beyza_19 son 72 korkmayın gerçekten o anda kalıyor çok zor evet ama evladınız kucagınıza koydukları zaman oh be diyorsun kızımda bende öyleydim ama beni koca tarafım sağolsun çok korkutmuşlardı çok zorlandım onlar yüzünden nişan gelmesiyle hastaneye götürdüler zorla dogurdum suni sancıyla öyle diyim şimdi oğlum olacak Allah izin verirse gün nasıl geçti anlamadım ama emin ol ikinci çocukta doğum korkusu degilde evladımı nere koyacam bensiz napar korkusu acısı oluyor doğumum zordu ama şuan zerre bi korkum yok tek korkum bana aşırı bağlı kızımı nasıl arkamda bırakacam 🤦🙄sen pozitif ol eğer riskli bi durumun yoksa evinde ailenle sancını çek sıklaşasıya kadar sonra git arkadaşım öyle yaptı çok rahat açılması oldu hastane odasında tek başına ilk çocukta çok stres yapılıyor streste çocuğu etkiliyor orda eşim arkadaşım felan olsa zorlanmazdım ❤️