Beyza_19 Bizim 66 gün kaldı 30+5 ilk gebelik normal istiyorum korkularım var ama her acı unutuluyor diyorum ve motivasyonumu yüksek tutmaya çalışıyorum acımı da korkumuda anında yaşamayı tercih edip herkese tavsiye ediyorum böyle düşünmeyi ☺️
Rumeysaeliz Beyza_19 son 75 uygulamaya göre ikinci gebeliğim İlk doğumum sezaryendi bu da sezaryen olacak sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🥰🧿
seyma0661 Beyza_19 son 45 gün ama bebeğim henüz dönmediği için doğum şeklimiz belli değil tercihim normal olması ama hangisi hakkımızda hayırlısı ve kolayıysa o olur insallah 💕
Busecan seyma0661 Benim de son 45 ☺️ Pazartesi kontrolümüz var ☺️ Bizimki erkek sizinkinin cinsiyeti ne ☺️
Hulu61 Son 35 🌸 Normal doğum gibi görünüyor dedi doktorum 38 gibi çatı kontrolü sonrası kesinleşecek inşallah
newmommmyy2 Beyza_19 benimde son 91 gün kaldı 😍 bende vajinal doğum istiyorum ama sancıyı ilk çektiğim an alın beni sezeryana diyeceğime eminim 😂 o yüzden eşime sıkı sıkı tembihledim sakın beni dinlemeyin o gün diye sıkıcam kendimi artık hayırlısı nasılsa öyle olsun tabi hepimiz için inşallah 🥰🥰
0680 Beyza_19 Uygulamaya göre 33 sezaryen olcak daha azdır diye düşünüyorum. Daha günümüz kesinleşmedi. Ama artık gün gelsinde bir an önce doğurayım diyorum.
Beyza_19 Busecan Kızımız olcak eşimle hep kız istedik hatta rüyamda bile cinsiyeti öğrenmeye gidiyorum ve kız 💖☺️
Beyza_19 Firdevs192 Ay sizinde az kalmış hayırlısıyla sağlıkla kucağınıza alınız doğum hikayenizi beklerim
Emeltsb Beyza_19 amin hepimiz inşallah 🙏🏻çarşambaya sezaryen ama o zamana kadar kendi gelmek isterse normal. Bizimki pek gelmeye niyetli değil her ihtimale karşı gün verdi doktorum