Busra333 Kızlar ne yesem hareket eder ? Korkmaya başladım artık. Çikolata yedim ama tık yok. 3-4 saat oldu
meltemucr Busra333 3-4 saat az bi süre bence. Sol tarafınıza yatıp elinizi karnınıza koyun bakalım hissetcek misini
Busra333 meltemucr az mı diyorsunuz çok korktum 😞😞 birde biraz riskli gebeliğim doktor sürekli kontrol et hareketlerini diyor.
2cocuk2kopek Busra333 telefon flaşını açıp karnına daya flaşı . Biraz daha hareket olmazsa doktora git
zmz5857 Busra333 hayır 3-4 saat gayet de uzun bir süre bir acile gidin içiniz rahat etsin inşallah kötü birsey yoktur ❤️
meltemucr Busra333 evet yatarak deneyim benim de akşam hiç kıpırdamadı bugün kıpır kıpır maşallah 35 e giricez pazar günü
ozlemsndl1 Bende öyle dün çok hareketli idi ama bugün 1 veya 2 kez anca hareket etmiştir 29 haftalığız. Keyfine göre hareket ediyor galiba 😂 hareketsizliği devam ederse acile gidin umarım uyuyorlardır içeride
Busra333 zmz5857 zmz5857 öyle mi 😞😞😞😞 gitmeye de korkuyorum ya kötü bişey olduysa evde biraz daha beklemek istiyorum
Imasleeper Busra333 canım sen acile git mutlaka hemen kırmızı alandan bakarlar böyle şeyleri beklememek lazım. Allah korusun bişey olmasa bile için rahat etsin
Busra333 Imasleeper bu vakitte şehir hastanesi anca kadın doğumdan alır o da çok kötü muamele ve çok bernat
deletedmom43191 Busra333 acile gidin doktor ebeler bile diyor yani hareket azlığı acile gitme sebebidir
zmz5857 Busra333 belki de sadece uyuyor belki de yaşamsal bir problem var erken müdahale her zaman hayat kurtarır 1 dk bile beklemeyin korkuyorum diyip lütfen ❤️Biraz cesaretlenip hazırlanın belki de sabırsız bir bebişiniz var erkenden size kavuşacak bunu evde oturarak bilemeyiz
Smh22 Busra333 Benimde sabah aynısı oldu çok korktum kahvaltı yaptıktan sonra taze sıkılmış portakal suyu içtim o baya hareket ettirdi 34. Haftadayım
Yazmelegi_ Busra333 bana doktorum en az 2 saat hareket etmezse gel demisti, böyle korkarak bir yere varılmaz