Kahveyi içeceğiniz sıklığa bağlı bence. Eğer her gün kullanmayacaksanız kapsül alın, bayatlama derdi olmuyor. Kapsülü indirimli bulduğunuzda toplu alabilirsiniz.
Genelde nespressonun makineleri tercih ediliyor ama bende de tchibonun cafissimo markalı makinesi var. Aldığım dönem kapsüller nespressoya göre daha uygun kaldığı için onu tercih etmiştim. Ama zamanla nespressoya uyumlu pek çok kapsül üretilmeye başladı. Benim makineye ise halen daha kendi markasının kahveleri uyuyor sadece.
Onun dışında memnunum makineden. Kapsül olarak da epey seçeneği var tchibonun.