Merhabalar 2. Hamileliğim ilki hamileliğimde kızımın haraketlerini az ve ağrısız hissederdim şuan ki bebeğim erkek 31 haftadayım hareket ettikçe ağrı acı oluyor ağırlık oluyor aşırı baskı oluyor bunların hiç birini ilk gebeliğimde yaşamadığım için sizlere sormak istiyorum normal mi böyle şeyler yaşamam yoksa haraketlerini sancılı ağrılı hissetmem bebeğin sancısı olduğu anlamına mı gelir neden böyle oluyor sizce ?