YadeOmer Kalem500 amin çok teşekkür ederim,hepimiz için dilerim inşallah sağlıklı mutlu bir hamilelik süreci ve kolay doğumlar 😌💐
Semrasem Kızlar adatıpta doğum çekimlerini bellus organizasyon yapıyormuş sanırım oda süslemesinide tabi konuşan fiyat alan oldu mu?
Kalem500 Semrasem ben henüz konuşmadım ama bilgi alırsaö paylaşırım ☺️ Doğum fiyatları hakkında bilgi aldınız mı peki 2800 dü heralde normal doğum
Ceyceys Genel anestezi ile sezeryan 3000 Epiduralle 3500 Normal 2850 Normal epidural 3350 Doktor gece gelirse +500 dogum fiyatları .
SemaEfeEymen Ceyceys bu ada tıp icin mi geçerli gece Doğum olursa +500 hiç duymadım ve kimsede birşey söylemedi. Bildiğim tek şey doktorumuzun gece de geldiğini söylemesi ama geliş ücretinden bahsetmedi.
SemaEfeEymen Kızlar bugün Saynur hanıma muayene oldum Doğuma gece gelirse 500 tl fazla alıyormuş ben almıyorum ama hastane alıyor mesai saati dışında çağrıldığım için dedi Doğum gece olmasa bari 😔
Kalem500 SemaEfeEymen nöbetçi bir doktor oluyor zaten hastanedeki bütün doktorlar alanında başarılı kendi doktorunu özel olarak çağırtırsan ödüyorsundur istese almayabilir aslında o parayı hastane bahane kesinlikle
SemaEfeEymen Kalem500 bilemiycem artık hastane alıyor parayı benim insiyatifim dışında birşey yapamam dedi Saynur Hanım
Kalem500 SemaEfeEymen bende hemşireyim ve çok iyi biliyorum ve tanıyorum ki doktorlar ameliyat parasını dahi istemese almayabiliyorlar sadece yatak parası ödeyip çıkıyorsunuz . 😂😂😂 yıllarca çalıştım özel hastanede 🤷🏼♀️😂