Ya bu tür durumlarda olumsuz bir şey yazmak hoşuma hiç gitmiyor ama tedbir alın diye yazıyorum.
Benim 32. Haftalık kontrolümde bebeğin çok aşağıda olduğu, rahim ağzımda kısalmam olduğu ve 2 cm açılmam olduğu tespit edildi. Erken doğum riskiyle yatışım yapıldı hatta ciğer geliştirici falan yapıldı. Doğum bir şekilde geciktirildi.
Doktorum şaşırarak bir kaç defa hiç aşağıya doğru baskı hissetmedin mi diye sordu. Ben gerçek anlamda bir şey hissetmedim. Bazen sanki baskı oluyor gibiydi ama anlamadım bir şey. Doktor şaşkınlıkla nasıl hissetmedin bunu falan dedi hatta baya şaşırmıştı.
Demek ki normalde hissedilebilen bir şey. Bu yüzden size tavsiyem doktora görünün bir an önce. Belki tamamen bebeğin pozisyonundan kaynaklıdır bir şey yoktur ama görünün yine de.
Ben tesadüfen gittim ama o sayede belki o hafta doğuracakken önlem alınmış oldu. Şu an istirahat ederek mümkün olduğunca süreci uzatmaya çalışıyorum 🌸