Cnsnsns Kızlar selam ben hiö kan vermeden 12 gün beklemek istiyorum bugün 4. Günümdü o güne kadar kanamam olmazsa pozitif olur mu
PlutonMerkez Cnsnsns Yerleşme kanaması olabilir bu negatif demek değil.Ben de tüp bebekle hamileyim.8.gün yerleşme kanaması oldu bende.Evde kaset test yapmıştım ama kan için 12.günü beklemiştim
Merve352 Cnsnsns kanamaya bakılmıyor. Lekelenmesi olanda tutuyor. Benim ilk tüp bebekde hiç kanamam olmamıştı tutmadı. 2.de lekelenme oldu 8+3 e kadar tuttu sonra o da tutmadı. 3.hiç belirti vs olmadı o da tutmadı. Ama benimle birlikte tüp deneyen arkadaşta da lekelenme ıldu onun tuttu mesela. Lekenin gelip gelmemesi değil bence. Ama akıntı çok oluyor ve seyirme oluyor kasıkta 6.günde falan hissetmiştim ben 2.de
OmerNfs Cnsnsns canımmm ben 4.denemem de Rabbim nasip etti ilklerinde hep hangi gün dedilerse testi yaptım ama bu sonuncuda transferden 12 yada 15 gün sonra yaptım şükür Allah’a rabbim mucizelerini verdi bana 🤲🤲🧿🧿 lekelenme olmayabilir illa olacak diye birşey yok ama sende benim gibi hem iğne hem fitil kullanıyorsun rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🤲 güzel haberler duyalım 🤲💜💜🫂🫂🫂
Larraa Gün çok erken muhtemelen progestanda kullanıyorsunuz bu zaten adet olmanızı engeller. Emin olmak için bekleyim. İnşallah pozitif sonuç alırsınız 🙏🏻🩷
Cnsnsns Larraa evet hem iğnesini hemde vajinadan alınanı kullanıyorum ara sıra bir kasık ağrım oluyor sadece
PlutonMerkez Cnsnsns sen bana uyma:) ben çok tedavi gördüm artık sabırsız haldeydim.4.gün yaptım 5.gün çift embriyoydu. İdeali 8-9.gün emin olmak için.Benim ikiz olduğu için erken öğrendim
seynepon PlutonMerkez merhaba bende beşinci gün çift embriyo koydurdum, bugün 3. Güni transferin belirtileriniz neydi, ilk ne zaman pozitif gördünüz, beta sonucunuz kaç çıkmıştı😇
PlutonMerkez Cnsnsns inşallah güzel haberleri alırsın.Burayada yazarsın.Beklemesi çok zor ama sabırlıysan bekle garanti sonuç için
seynepon Cnsnsns merhaba bende beşinci gün çift embriyo koydurdum, bugün 3. Güni transferin belirtileriniz neydi, ilk ne zaman pozitif gördünüz, beta sonucunuz kaç çıkmıştı😇
Cnsnsns OmerNfs siz ilk 3 denemenizde kanamanız olmadan mı tutmadığını öğrendiniz kan testinde benim 2 tane koyduk ağrılarım vardı ama bugün hiç bir şey hissetmiyorum
OmerNfs Cnsnsns kuzum hiç bir zaman olsumsuz düşünme herşey normal de ve geç kendini çok dinleme ne ağrıyor falan filan diye sorgulama kendini akışına bırak herşeyi öyle daha güzel oluyor 💜💜💜🫂🫂🫂🫂
Cambardak__ Cnsnsns merhaba hangi gün transfer oldunuz acaba bende 30unda oldum test yapmak için sabirsizlaniyorum
OmerNfs Cnsnsns ilk üç denenmemde biri öğrendikten sonra kanamayla düştü ikincisini öğrenemeden düştü üçüncüsü ise dış gebelik olarak sonuçlandı bu seferkinde ise öyle aşırı yoğun kanamam oldu ki ikiside düştü dedim hem sıvı hem parça olmak üzere çok yoğundu 5 aylık olduk ama daha yeni ayaklanıyorum ben şimdiye kadar sadece tuvalete kalktım onun dışında hep yattım
a_burcu_bur Cambardak__ merhaba ben de 30unda oldum. Dayanamayıp cuma günü kan vericem diye düşünüyorum 🙈