Kızlar, dogum yapalı 2 ay oluyor emziremedim ama gogus pompasiyla sut çekiyordum. Sütüm bitti ne yazikki. Aynada sol göğsüm daha büyük ve sarkık ve gogus halkası sadece sol göğsümde genişlemiş bayağı. Sağ göğsüm eskisi gibi. Bunu yaşayan var mı ? 😓 moralimi bozdu bu durum