Nys1600 keyfimin-kahyasi-misin ben sabahtan akşama kadar çekiyorum eğer çıkmadıysa çıkmadığı süre boyunca çekiyorum valla
keyfimin-kahyasi-misin Nys1600 kronikleşmiş muhtemelen senin durumun Nadirdir yani Allah yardımcın olsun . Aman doğum zamanında sıvı tüket yine aynı sorunu yaşama 🫶🏻
mahirsmom aysenurx kendinizi zorlasanız kullansanız iyi olur sonuçta bu ilaçları doktorlar bebeğimiz ve bizim sağlığımız için veriyor 😊 besinlerden yeterince vitamin ihtiyacımızı karşılayamıyoruz olan da bebeğe gidiyor zaten
Nys1600 aysenurx o zaman o gaz sıkışması değil gaz sıkışması gaz çıkmadığı zaman olur ve çıkınca geçer