Elcinbys Kızlar dün sağlık ocağında verdiğim kan ve idrar tahlilinde enfeksiyon çıkmış sağlık ocağında ki hemşire augmentin antibiyotik verdi. 19 haftalık hamileyim fakat antibiyotikte kullanmak istemedim Devlet hastanesi takipli olduğum için doktora da soramadım başına gelen var mı ? Ne yapmalıyım sizce ? Antibiyotiği içmeli miyim hiç bi kaşıntım vs de yok ilacı içmezsem bebek etkilenir mi fikri olan yazarsa çok sevinirim
Hshshzgsghzhshs Elcinbys bende 31 haftalık gebeyim idrarda enfeksiyon çıktı pazartesi gidicem kontrole ilaç verir büyük ihtimalle yani ilacı kullanın bence daha fazla ilerleme yapmaz en azından
Busraaa8 Elcinbys antibiyotiği kesinlike doktoruna danış ama onun haricî bol su ic pamuklu iç camasir ve duştan sonra kurula her wc den sonra da asla islak birakma ic camasirini ütuluyerek giy buhar bas nioli yagi kullaniyorum ic camasirine bir iki damla kullaniyorum onu da bi araştır derim bana iyi gelenler bunlar geçmiş olsun
Sedann Elcinbys bende de çok yüksek çıktı aynı zaman da sistit olmuşsun dedi crp 5 olması gerekirken 25 çıktı mecbur bende kullanıyorum yani zararı olsa bebeğe zaten doktorlar vermez ki doktorum rahatlıkla kullanabilirsin dedi
Aleyysss000 Gebelikte enfeksiyon daha büyük risk barındırıyor eğer bol su alımıyla geçmeyecek bir enfeksiyon değeriyse doktorlar uygun görüp veriyor antibiyotik ancak ben yine de doktorunuza sormanızı tavsiye ederim.
58ee Benımde kaşıntım vs yoktu ama enfeksiyon çıktı antibiyotik verdi saglık ocagındaki doktor bugünde kendı doktoruma gittim helal olsun orda ki doktora herkez bilmez vermez bu ilacı dedi kullan dedi mesela
hamcokelek33 İdrar yolu enfeksiyonuyla kaşıntının ilgisi yok ki,vajinal enfeksiyonda yada mantarda kaşıntı oluyor genelde. Kullanıp kullanmamanız için bişey diyemem ama idrar yolu enfeksiyonu pek iyi bişey değil hele ki gebelikte🥹 çok geçmiş olsun
Sahralina Sedann Sizin lökosit değeriniz kaç çıktı ? Benim 100 çıkmış . Devlette test için gittiğim doktor ilaç verdi monurol3 g ama özelde takipli olduğum doktor lökosit o bir şey olmaz ilaca gerek yok dedi . Kafam çok karıştı ne yapsam bilemedim 🤷♀️
Sahralina 58ee Benimki sizden fazla neden bir şey olmaz dedi o zaman ya bende başlayayım o zaman devletteki doktorun verdiği ilaca
Smile0 Elcinbys Kaşıntı yanma falan olmaya bilir. Bende de yoktu 3.4 litre su içerim ama enfeksiyon çıktı tek kullanımlık toz ilaç kullandım biraz akıntım azaldı tekrar tahlil vereceğim. Sizde ihmal etmeyin içinize sinmiyor doktorunuza mutlaka danışıp öyle kullanın.
Elcinbys Smile0 bir hafta sonra kontrole gideceğim o zamana kadar beklesem kullanmak için sorun olur mu bilemedim
Smile0 Elcinbys Yani bilemiyorum ki. Benim takipli olduğum hastane uzak olduğu için ben beklemek zorunda kalmıştım ama bol su içtim beklemek istersen de bol su iç. Yada doktorunla iletişime geçip sorabilirsin. Ben bu sefer öyle yapacağım tekrar gitme şansım yok çünkü.
Paronayanne Elcinbys kesinlikle antibiyotik kullan canım. Kendi kendine suyla falan biraz zor geçiyor. Enfeksiyon çok daha tehlikeli. Örnek olarak veriyorum seni korkutmasın bu yüzden 33.haftada doğum yaptım. 31.haftada suyum geldi. Enfeksiyon keseyi yırtmıştı. Bende antibiyotik içmedim kendi kendime suyla nioli falan yapıyordum. Çok pişman oldum keşke içseydim. Doğumdan sonraki süreç çok yıprattı. 1 sy hastanede yattım
Hshshzgsghzhshs Paronayanne ya bende 31 haftalık gebeyim bugün idrar ve idrar kültürü verdim idrarda bı iki değer yüksek çıkmış enfeksiyona dair idrar kültürü pazartesi çıkar sonuçları ancak Ozman gösterebilirim Ozmana kadar bişey olmaz inşallah korktum şimdi 😔