Angel23 Anneler merhaba ilk gebeliğimde özelde yaptım doğumu ikinci gebeliğim lakin fiyatları çok yüksek Batman eğitim araştırmada normal doğum yapan varmi doktor önerisi olan?
Angel23 Nisamom__ teşekkür ederim bilmiyorum ben de doğum nasıl orada normal doğum yani kimisi diyor çok kötü kimisi diyor iyi ben de anlamadım
Nisamom__ Angel23 devlet normal doğum yaptırır hep teyzem orda yapmıştı memnundu özel direkt sezeryan alıyor benim ilk gebeliğim öyle olmuştu bu sefer ssvd düşünüyorum
zehra_mm Angel23 özelde bile şans işi oluyo ama doktordan doktara göre degisi aslında bu doktorun karakterine bağlı birşey bölgede bile çok ilgili doktorlar varken iluhta yoktu ama araştırma baya geliştirmiş kendini tercihe bağlı yine de
Angel23 Nisamom__ ben ilk oğlumu özelde yaşamda yaptım orada Güneş hoca var normal doğum yanlısı devlete güvenemiyorum çoğu kişi önermedi oyuzden kararsızım çok
Nisamom__ Angel23 bende yaşam da yapmıştım Zeynep burcu şeker hiçbir problem yokken sezeryana aldı istemediğimi söylememe rağmen o an keşke başka hastaneye gitseydim ama geçti artık
Nisamom__ Angel23 devlette biraz şans işi kimisi memnun kimisi değil ama özel hastane fiyatları çok arttı göz korkutuyor 25 000 duydum en son ikinci çocukta daha da artıyor normal doğumsa devlette yap doktorla görüş içine sinerse yaparsın
Angel23 Nisamom__ Halit diye bir doktor önerisi çok duymaya başladım araştırmada evett özel çok çok uçmuş 😵💫😵💫 yani bilmiyorum
esra34_ Angel23 Halit hoca annemin 2 doğumuna girmiş ablamı ve beni o doğurmuş 😂😂 annem hâlâ bahsezer çok iyi doktor ablamın da doğumunu o yaptı ikisini de sezeryan bu arada😂😂
Ozlemdemir Nisamom__ görümcemin kordonlarını ondan habersiz bağlamıştı bu doktor. İmza filan gerekiyor normalde ama o direk yapmıştı neymiş bi daha gebe kalırsan tehlikeliymiş
Laviniyy Nisamom__ Erhan okuyan haftanın 3 günü orda artık diğer üç gün özel hastane de çalışıyor o yüzden randevusu zor bulunuyor gerçekten de giden herkes memnun ondan
Angel23 Nisamom__ osman’a gidiyordum ben pek memnun kalmadım ilk oğlumu özelde yaptım normal oldu bana diyorlar normal ise devlete git özele boşu boşuna para verme şu an fiyatlar aşırı derecede uçmuş
Nisamom__ Laviniyy hep talep oluşturuyorum süre doluyor randevu yok yine talep oluştururum onada giderim
Angel23 Melisakpln çevrenizde memnun kalan var mı normal yapıldığı oldu mu yani normal doğum da benim ilki bu 2. gebeliğim yaşam hastanesinde yapmıştım Güneş hoca da çok memnun kalmıştım da şu an fiyatlar çok uçmuş
Nisamom__ Ozlemdemir ay ne münasebet ona ne oluyor kadının kendi tercihi olmalıydı kendi kafasına göre ne diye öyle birşey yapıyor şikayetçi olmadılar mı
Angel23 Ozlemdemir Allah Allah niye öyle bir şey yapıyor normal doğum yapıyor mu acaba normal deyip de sezeryanı almasın kolayına gelip şimdi bundan korktum ben de
Nisamom__ esra34_ ben ssvd istiyorum bu doktorun bir haberini gördüm ssvd yapmış o yüzden gitmek istedim açıkçası
Angel23 esra34_ normal doğum da yapıyorlar mı acaba gerçi devlette ebeler yapıyor değil mi doktor olmuyor
Ozlemdemir Nisamom__ eşi sonradan çok kızdı hatta imza vermedik neden yaptınız diye. 3 kız bir oğlu vardı görümcemin hala da çok kızıyor çocuk düşünmesembile doktor bunu bensiz nasıl yapar diyor kendisi de hemşire ama şikayetçi olunmadı