Kızlar üç gündür karın ağrım var fakat yok denecek kadar az ama ağırıyor hissediyorum çok hafif özellikle geceleri oluyor agridan kalkmıyorum fakat sık lavaboya gittiğim için o aralar hissediyorum bu durumu yaşayan varsa bana yardım ederse çok sevinirim sizce neden oluyor 14+2 deyim