Onurbanuu yok progestan değil, vajinal enfeksiyon için farklı bir fitil veriyorlar. Benim de yanlış hatırlamıyorsam 7. Haftamda olmuştu sarı akıntım,doktorum ilk haftalarda akıntının beyaz olmasını bekleriz diyip fitil vermişti. Ama progestan değil,siz progestanı ne için kullanıyordunuz