Merhaba arkadaşlar, 50 mg şeker yüklemesi yaptırmıştım onda şeker 17 birim fazla çıkınca açıkçası önemsemedim ikinci 100 mg yaptırmadım . Şuan 33+3 haftalık bebeyim bugün kontrole gittim bebek 35 haftalık görünüyor pazartesi gel kan ve tekrar şeker yüklemesi yapalım dedi doktor şekerden dolayı bebek önde olabilir dedi. Nasıl bir yol izleyebilirim var mı aynı durumu yaşayan. Çok canım sıkıldı erken doğum vs durumu bebeğe ne kadar etki eder bunları duşünüyorum