Poyraz07 Poyraz07 normali 20 24dıye bılıyorum ben 20+2de oldum ama randevuyu çok önceden aldırdılar bana hafta gecmesın diye
Dlr13 bkdusunenanne çok geç bu haftalarda ölçüler fazla çıkar 24. Haftaya kadar yapılıyor hatta bazı doktorlar 22. Haftaya kadar yapılmalı diyor. Siz neredeyse 26 da yaptırmış olacaksınız bebek büyüdüğü için ölçüler anlam ifade etmez