Merhaba canlar çok maddi durumumuz iyi değil elhamdulillah geçiniyoruz çok şükür eşim çalışıyor. 1 senelik evliyim ilk özel gün sevgililer günü olmustu ben eşime parfüm eşim de bana yüzük almıştı altın ufak bir şeydi çok mutlu oldum rabbim daha çok versin hepimizin eşlerine inşallah.. nisanda eşimin doğum günü oldu birtane gram altınım vardı bozdurdum ona ayakkabı aldım çok istiyordu adidastan aldım eşime değer dedim altının yeri doluyor önemli olan mutluluk huzur.. ama sonrasında o ayakkabı 6 ay sonra sararmaya başladı götürdük değişim için garantiliydi almadılar süreç devam etti vs. Sonuc hüsran biz çok uğraşamadık uğraşsaydık alırdık bidaha aynısını şikayetlerle vs o ara bebeğimizin olamayacğını tüp bebek yaptırmamız gerektiğini öğrendik o süreç biraz zordu.. eşim biraz toparlandıktan sonra bana doğum günümde ajda bilezik aldı ben onun durumunu bilmiyorum sırf ben mutlu olayım diye yapmıştı çok sevindim ve bi o kadar da üzüldüm kendini borca sokup almıştı şükür hallettik onu da.. bende 1 tane gram kaldı sevgililer gününde onu bozdurup eşime ihtiyacı olan bir şey almak istiyorum giyim vs olarak o gramı da eşim için bozayım diyorum çünkü diğer sefer çok mutlu oldu ayakkabıya sonradan hüsran oldu üzüldüm… bir kaş bişeye ihtiyacı var gramımı bozdurup güzel bir şey alayım diyorum ceket sweat ayakkabı tarzı fikirlerinize ihtiyacım var param yok çünkü hediye alabileceğim eşim bana sürekli veriyor para fakat toplayamıyorum bir türlü 🥺🥺🥺