Kızlar bana umut olun… 1 oğlum var. Oğlumdan sonra bir daha hamile kaldım düşük oldu ve sonra yine kaldım bu sefer 8 haftalıkken kaybettik. Kürtaj oldum. Şimdi 4 haftalık hamileyim hiç belirtim yok olan da kayboldu. Korkuyorum böyle bişey yaşamam normal mi. İlk oğlumda çok kusuyordum ama şimdi hiç belirti yok aynı şeyleri yaşamaktam çok korktum.