Minnos12 Kızlar regl sonrası 10 gün sonra kahverengi akıntı oluyor ilk kanlı sonra kahverengi baya akıntı oluyor bu yumurtlama için mi oluyor bu günler degerlendirilmeli mi hergun mu olmalı bana da bilgi verirmisinix
dmom26 Minnos12 regl sonrası 8. Gün bu sabah beyaz su gibi birşey aktı benden de bilen varmı neden oldu??
rabiayy Gokturkmom_ peki akıntı olmazsa kalitesiz yumurta anlamına gelir mi? Çünkü ben geçen ay kimyasal geçirdim. Bu ay da yine akıntım falan olmadı ama belirtilerim var. Test yapacağım yine kimyasal olmasından korkuyorum. Akıntının olmaması yumurtanın kalitesiz olduğunu mu gösterir acabab
dmom26 ZeynepDuru17 hala devam eden birşey bu ya neden dolayı anlam veremiyorum enfeksiyonum yok ama sürekli bi ıslaklık hissediyorum