kedilibebeli Fatmanur12345 Hep öyle duydum ama çevremdeki örnekler tam tersi😂 Erkek doğuran arkadaşlarım 34-36-37 doğurma haftaları. Kız doğuranlarda 40-42. Tamamen bebişle alakalıdır ya kız erkeği yok bence
ZeynepDuru17 Fatmanur12345 değişiyor ya bende öyle duymuştum gördüğüm de öyleydi ama kardeşim sezryanla oldu 38 de
Fatmanur12345 Merve_kucuk Balbebek012 Burada çevremdeki herkes 43 haftada dogirdum 40 haftadan önce doğurmadım diyor o yüzden merak ettim 😂
crazyymom Fatmanur12345 kızla erkekle ne alakası var inanmayın bu tür şeylere ya benim oğlum 38+2 de doğdu ablamın kızı 39+6 da doğdu tamamen bebekle anneyle alakalı bir durum Rabbım ne zaman yazmışsa o zaman olur
Musemma06 Fatmanur12345 doğru mu bilmiyorum ama bende 41 haftalıkken sunniyle doğurdum kendi gelmedi 😂
Nurcantas65 Kızım 41+3 de doğdu,şuan oğlanı bekliyoruz 39+0 2 cm açıklık var bakalım ne zaman gelecek