nurismommy Kızlar idrar testleri silik pozitif her markayı denedim aynı şekilde adet günüm yarın mantıken aslında 2 şer kat artma olmuş böyle bir şey yaşayan var mı?
Serpoo nurismommy bu değerlere göre hamile degilsinz . 2 günde bir 2 katı artması gerekiyo. Ve kan sonucunda gebelik var denmesi için de 5 in üzerinde deger cıkması gerekiyo
nurismommy Serpoo evet biliyorum ama geç döllenme olunca böyle olabiliyormuş bir umut acaba yaşayan var mı diye sormak istedim