buse76 Meridaily prolaktin yüksek vücudun süt üretiyor galiba canım birde lh 14 çıkmış galiba onun sınırı 10 diye biliyorum yanlış olmasın oda yüksek galiba amh iyi gayet
Sbrn78 Süt hormonu yüksek birz canm ilaç verir digerlerinde hafif bir yükseklik var gibi ama bende tam blmiyorum amh testi yapldımı
mucizemom8 Meridaily gebeliğe engel diyorlar ama ilaçla düşürülüyor canım bizim komşunun bebeği olmuyordu ilaçla normale döndü hamile kaldı korkma bence stres yapma
Sbrn78 amh biraz düşük ama gebelk elde eden de çok var yaşınız kac bu hormon için bu önemli yumurta rezervi yaşa göre düşüyor zaten normal durum yanlış etiket yapmışım,😌
Meridaily mucizemom8 yarına randevu aldım doktora. Bunlar devlet hastanesindeki sonuçlar, özelde tekrar bakarlar mı acaba değerlere?
Nur67 Tiroit ve prolaktin yüksek bunlar da gebe kalmaya engel oluyor ama ilaçla düşürülüyor bu iki hormon da korkmayın.
buse76 Meridaily özelde hormon pahalı ben bir keresinde prolaktin E2 lh 600 TL vermiştim bu sonuçlarla özele gidin tekrar hormon için ücret ödemeyin doktorunuz ona göre tedavi verir bence sonuçlarıniza göre
mucizemom8 Meridaily sonuçlarını özel hastane deki doktora da göstere bilirsin aslında özel de çok para alırlar
buse76 Meridaily birde e2 düşük olunca o ayda yumurta kalitesiz oluyormuş bir yerde okumuştum adetle atiliyormus ne kadar doğru bilemem adetken 50 70 arası diyolar ama bu değerler ne kadar önemli bilemem
sehnazz000 Meridaily 27 yaşında 1.02 amh onuda ölçtüreli baya oldu hamile kaldım hemde tedavisiz o yüzden onu çok sorun etmeyin
Meridaily buse76 bunlar için ilaç verir mi acaba kuzum, ilaçla düzene girer mi ki? Amh değeri 7.5 ya en yüksek ondan biraz korktum 1,96 çok mu düşük dedim
Sbrn78 Ben yanlış görmüsüm canm kusura bakma,,🙏 amh normal hatta 34 yaşa cok iyi benim 1,410 doktor tüp bebek dedi uzun zamandr olmadıgı icin burda önemli olan sanrm yas ve ne kdar zaman olmadığı
Meridaily Sbrn78 kuzum iyi mi gerçekten🥺 nette hep referans aralıgı 4 alınmış ya burada 7 alınmış o yüzden kararsız kaldım düşük gibi geldi, eliö ayağım titriyor valla😔 biz 7 yıldır evliyiz 3.yılımda düşük yaptım bir daha bebek düşünmedim. Baktım yaşım ilerliyor, 2 aydır düşünmeye başladık geçen ay ovülasyonla takip ettim doktor kontrolüne gittim o da hormonlara da bakalım dedi. Öylelikle baktırdım. Keşke daha erken hareket etseydim😔
Sbrn78 Meridaily canm yaşına göre çok iyi bence oo larla hamile kalan var bu horman doğustn geliyor ve her adet döneminde azalıyor yumurtalarımız hatta bak 26 yaşlarda o olanlar var 4 uzerı zaten pocos suphesi yanı yüksek olmasıda cok saglıklı degıl sen diğer hormanlarn için tedvini ol ve rahim filmi mutlka cektir bende cektircem tüpler tıkalıysafa gebelik olmz sen internete bakma bence bkarsn da yaşa göre amh diye bak işallah hamile kalrsn degerlerinde onormal imknsz bir durum yok
Nur67 Meridaily bence tedirgin olunacak çok bir durum yok tsh ve prolaktin yüksek bunlar düzelirse olur Allahın izniyle 🌸