EDS bizde 29+2 düzenli ve çok hareketli uyumaktan çok daha çöl uyanık doktora dedim.oda artik bu haftadan sonra daha çok hareketli olur takip etmen için dedi uykuya bakarak daha çok uyanık kalır dedi gündüz aktif ama.gece daha yoğun sanki ben yatmayayim diye tüm enerjisini geceye sakliyor 🤣😁