Elifsugencdal Kızlar betan çok düşük diye doktor bebek kendini atabilir düşebilir dedi daha çok yeni dedi sizce tutunurmu… Ynai degerleirm yükselir mi
Eldgrn Elifsugencdal 5.67 ile öğrendim kendinizi strese sokmayın. Mümkünse doktora gözükmeden kan takibi yapın. Ben genelde Doktorlar bu şekilde olumsuz konuştuğu için kendim takip yapmıştım. Her düşük ile öğrenilen kötü sonuçlanmıyor. Burada önemli olan dişinizi sıkıp beklemek takip yapmak
Bsra_blc Elifsugencdal canim ben 26.6’la öğrenmiştim bence stresse sokma kendini iyi düşün iyi olsun allahin izniyle
Deryayurt Elifsugencdal ben 26 ile öğrenmiştim ve 12 gün adet gecikmesi vardı canım hiç kafana takma rabbim ol der ve olur. Doktor banada kimyasal olabilir demişti iki gün sakince bekle ve bidaha kan ver bakalım artış olacakmı
superstar_00 Elifsugencdal Ne alaka ya yarın tekrar kan verin artışı iki katı olması lazım aklınıza öyle düşünceler getirmeyin.
Liddle_mom Elifsugencdal canim iki gune bir takip ettirmen gerekir %60 bile saglikli artis kabul ediliyo doktorun sahaneymis bu arada soylemeden gecemiycem serefsiz pislik duser ne demek yani takip ettor canim sen betani
Gks_01 Elifsugencdal hayır canım strese sokma kendini doktorların hepsi kötü tarafını söylüyor direk ben de sebebini anlamış değilim . Bu değer iki gün sonra katlanıyorsa sıkıntı yok bikaç sefer kan ver baktın artış iyi 2000 lerde ultrasona git değerin azı çoğu önemli değil sağlıklı olsun yeterki
ezoocum Elifsugencdal bu doktorların şu tavrını hiç sevmiyorum ben 27 ile öğrendim şu an 14. Haftadayız siz içinizi ferah tutun 2 günde bir artışı takip edin dinlenin bol bol. Kabak çekirdeği tüketin ceviz badem avokado tüketin iyi gelecektir bol bol da dua edin
Miyosss Elifsugencdal 16.5 ile öğrendim 31 haftalık olduk. Takılma sen o doktorun dedigine boş yapmis ☺️
Bsremr İki günde bir kan verin 2 katı artıyorsa sağlıklı gebeliktir strese girmeyin ben 119 ile öğrendim bana bile öyle dediler 12+1 hafta olduk bile içinizi ferah tutun lütfen Rabbim ol derse olur 🥰🤲🏼
Asiye_ Elifsugencdal 27 Ocak ta 46.46 ile öğrendim 29 ocakta 121.30 oldu 31 Ocakta 216.40 oldu Doktor yine pazartesi kan için çağırdı kolumu deldi tüm hafta 3. Kan verisimde değeri az buldu ama takılmadim pazartesi yükselir zaten %60 lik artış da olumlu sayılıyor yani doktoru taş ilk öğrenince bende korkutum ama anlamsiz Allah’a dua et kendine dikkat et yeter
Sab16 Elifsugencdal hiç kafana takma doktorlar kendilerince her ihtimali söylüyorlar 74 ile öğrendim şuan 38+0 olduk darısı başına inşallah sağlıklı haberler alman dileğiyle canım ☺️🌸