Arkadaşlar ben fetal veya ikili test yaptırmadım bunun yerine bir perinatoloji kliniğinde detaylı ultrason yaptırmak istiyorum ama 15.haftadayım bebeklerin yüzü vs görünür mü aceba renkli olarak? 11-14 hafta ve 18-22 arası gidiyorlarmış ben tam ortasındayım🥲 aradığımda gelin dendi ama kararsız kaldım down sendromu riski vs görüntülenebilir mi aceba bu haftada yoksa geç mi kaldım bilgisi olan var mı ?