Melekyll kızlar merhaba nst sonucuma bakabilecek var mı hastanede doktora gösteremedim acil çıkmam gerekti
Mrvsmt2502 Melekyll devamlı ağrınız var mı normalde cihaz sofırlanmadan takıldığında böyle olmuştu benim soforlandıktan sonra alttan başladı
Fatmanur12345 Melekyll anlamıyorum da merak ettim kaç haftalıksınız kaç haftada nst ye girdiniz ben 30+4 olduk ara ara ağrım oluyor tam 32 haftada kontrol nst ye alır mı acaba bu arada sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim insallah🤲🏻🌹
Melekyll Fatmanur12345 38+6 haftalık hamileyim riskli bir durum varsa nst ye alırlar benim bebegimde su fazlalığı var diye 28 haftadan beridir nst ye giriyorum sizde doktorunuza söylerseniz ağrinizin olduğunu nst ye alabilir Allahim sizede sağ salim kucağıniza almayı nasip etsin🤲 Fatmanur12345