tanhc aynı şeyi ben de yaşafım ya bence bozuk aletleri, tansiyonum 2 kere çok yüksek çıktı ama çıksa ben bi değişik olmaz mıyım ne bileyim hastanede bakıldığı zaman her şey normal kayınvalidemde de baktım normal sağlık ocağı yüksek ölçüyo her zamanki sakin halimle bi de. Ay kuzum senin tansiyonun hep yüksek çıkıyo demez mi bi de sinir oldum 🤣 tartısı da 3 kilo fazla çıkarıyo bi daha gitmicem canımı sıktı yalan yanlış şeylerle ölçüm yapıyolar