Merhabalar. Öğretmen annelere bir sorum olacaktı. 2 şubatta okullar açılıyor benim 36. Haftam oluyor. 5 günlük rapor almam mı mantıklı yoksa iznimi başlatmam mı acaba? Bu dönem ders programı ayarlanmadı bana rapor alacağım düşünülerek. Rapor alsam 5 gün doğum sonrasına aktarılmıyor sanırım 2 gün hafta sonu aktarılıyor mu acaba ? Ayrıca 2 haftalık bu tatil doğum sonrasına aktarılıyor mu? Teşekkür ederiim cevaplarınızı bekliyorum 🌸🌸🌸