Kızlar 28. Haftaya girmek üzereyim. Doktorum tahlil yapmıştı eylülde 3 ocakta 4 çıktı tsh. Normal ilaca gerek yok diyor. Ben de korkuyorum. Doktoru benim gibi diyen var mı bu değerlerde olup da. Herkes diyo 2 yi geçmemesi lazım. Benim doktorum öyle bir şey demedi şimdiye kadar. Gayet rahat. Bir sıkıntı yok bu değerler normal diyor