Hatice4136 Bu ayda elendim kızlar karnım çok ağrıyor dün akşam oldum regli bugünde ikinci gün pazartesi günü de okullar açılıyor iş başı umarım okulda ağrımaz
Hatice4136 sutlukahve_ hiç bilmiyorum gitmediğim doktor kalmadı kimisi diyor kimyasal ama değerimin yüksek olması gerekirken yüksek değil çıkmıyor kanda kimisi de hamilellik testlerinin kalitesi yok artık kan testi net diyor bu ay 5 doktora gittim özele devlete vs artık saldım
sutlukahve_ Hatice4136 çok şaşırdım gerçekten ben senin hamile olduğunu düşünmüştüm inşallah hayırlı zamanda nasip olur