Ebru1234
Selam bence hiç moralini bozma
Ben 1 hafta 3 gün ileriden gidiyorum
Yumurta, avacado, süt , kefir, yoğurt, meyve özellikle hergun bir tane muz, fındık, ceviz, badem tüketiyorum
Onun dışında bol bol yeşil salata tüketiyorum. Et çok yiyemesem de hafta 2-3 kere çok azda olsa yemeye çalışıyorum ama onun yerine köfte veya kiymali makarna yiyorum. Folik asitlerimi de aksatmıyorum. Umarım en kısa sürede bebişin güzel güzel gelişir ❤️